wtorek, 21 października 2014

[128] Donuty w nowej odsłonie

Witajcie po dłuższej przerwie! W ten weekend byłam na pierwszych moich targach - Art Market Poland 2. Odbywały się w Domu Braci Jabłkowskich. Zapomniałam wziąć aparatu, więc muszę poczekać na oficjalną relację i wtedy będę podrzucać zdjęcia i nazwy naprawdę fajnych marek. Bawiłam się świetnie, chociaż pierwszego dnia było zimno - miałam stoisko bardzo blisko drzwi. Spotkałam na targach jeszcze dwie osoby wystawiające rzeczy z modeliny. Gadało mi sie z nimi super przyjemnie, bo "konkurencja" to tak naprawde osoby dzielące tą samą pasję. Zresztą nie da się zrobić takich samych produktów (a przynajmniej nie powinno się dać). W związku z targami do mojej oferty weszło sporo nowych rzeczy. Oprócz nowych modeli łańcuszków czy kolczyków pojawiły się też magnesy. Bardzo mocne - neodymowe w różnych wzorach. Dzisiaj pokażę te pączkowe, najsłodsze ze wszystkich





















1 komentarz:

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...