poniedziałek, 28 kwietnia 2014

[91] Wymianka z Truemess

Hej, ostatnio zrobiłam wymiankę z moją imienniczką z bloga truemess.blogspot.com
Uważam wymiankę za całkiem udaną, mimo że było trochę zawirowań :P
To dostałam:


zakładki były dwie, ale już jedną wykorzystałam - zobaczycie w następnym poście :)




Oraz aromat orzechowy, który nie mam pojęcia gdzie się obecnie podziewa, tabliczkę czekolady (moja siostra mówiła, że dobra) i kartkę z etykietkami, niestety były ciut niewyraźne jak dla mnie- wyglądały jak powiększone, za to moja siostra nie narzekała na to ;D Także, nic się nie zmarnuje ;)
Zapraszam na jej bloga żeby zobaczyć co poszło ode mnie! :)
Buziaki
Julia

5 komentarzy:

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...