poniedziałek, 27 stycznia 2014

[75] Pizza z salami, pomidorami i oliwkami

Hej Wam, już tylko 3 tygodnie do ferii! Nie mogę się doczekać, ale mazowieckie ma ostatnie ferie w tym roku :( I pewnie znowu nie bedzie śniegu, jak ostatnio - akurat na dwa tygodnie calutki śnieg stopniał a razem ze szkołą wróciła piękna zima. Mimo wszystko jest strasznie zimno, niby "tylko" -12 stopni rano, ale koksownik uratował moje zmarznięte dłonie nieznoszące rękawiczek.
Ostatnimi czasy brak mi bylo weny na lepienie i pisanie mimo że zdjęcia mam wielu rzeczy - jakoś po prostu chęci było za mało. Postaram się to nadrabiać, szczególnie że chcąc nie chcąc trochę muszę pracować, ponieważ moje słodycze możecie teraz znaleźć w Galerii Brwinów niedaleko mojego miasta Milanówka ^^
tutaj macie link do fanpage'a samej galerii projektantów - serdecznie polecam przejrzeć, ludzie którzy wystawiają tam swoje prace tworzą niesamowite rzeczy!
Dziś mam dla Was naszyjnik pizzę na rzemyku, z może niedużym wyborem dodatków, ale takie są moje ulubione ^^




7 komentarzy:

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...