czwartek, 2 stycznia 2014

[73] Noworoczny powrót

Cześć i czołem! Cały miesiąc niepisania, ech... No ale cóż, wychodzę z domu jest ciemno, wracam też jest ciemno, szału można dostać. Mimo wszystko, przerwę świąteczną uważam za absolutnie udaną! Przede wszystkim, chciałabym wam życzyć wszystkiego jak najlepszego w nowym roku, zdrowia, miłości, wielu uśmiechów i sukcesów. Niech wam wszystko idzie łatwo i przyjemnie, bez potknięć i porażek! 
Nie wiem czy tak jak ja leniuchowaliście pod pretekstem psychicznego odpoczynku od szkoły, ale już teraz tęsknię za wstawaniem o 10. Dzięki Mikołajom zaopatrzyłam się w bardzo dużo rzeczy i cały wolny czas minął na lepieniu, a potem na montowaniu. Co więcej, od kolegi dostałam NAMIOT BEZCIENIOWY, co ustanowiło kres moich męczarni z prehistorycznym aparatem, teraz jest raz dwa i po sprawie, a zdjęcia są naprawdę niezłej jakości jak na ten sprzęt. Mam nadzieję że te święta spędziliście równie ciepło jak ja :)
Całusy, Julia.





3 komentarze:

  1. Zdjęcia b. ładne. Naszyjnik także! A ja w nowym roku życzę Ci dużo pomysłów ( bo dobre wykonanie już jest )!

    Pozdrowionka! Rata.En.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...